Thursday, April 21, 2011

MSAM 2011 : Penuh Meriah


Orang ramai terus membanjiri tapak pameran Minggu Saham Amanah Malaysia (MSAM) 2011, di Kompleks Sukan Majlis Bandaraya Ipoh.




               Pelbagai aktiviti keagamaan seperti Forum Perdana, Program Al-Hidayah dan Al-Kuliyah serta pertandingan mengeja jawi peringkat sekolah-sekolah negeri Perak sedang diadakan di MSAM 2011 bertempat di Kompleks Sukan MBI, Ipoh, Perak.  Selain itu katanya, pengunjung MSAM turut berpeluang menjalani Pemeriksaan Percuma di Gerai Takaful selain berpeluang menyertai kuiz dengan menjawap tiga soalan mudah.






               Pengunjung-pengunjung juga  berpeluang untuk mengabadikan potret wajah mereka secara lakaran karikatur di gerai Kumpulan Utusan yang dibuka di sini pada Jumaat sehingga Ahad ini.





              Orang ramai yang mengunjungi gerai Maybank pula berpeluang mengumpul pelbagai hadiah termasuk wang tunai apabila memasuki mesin cash twister yang disediakan. Hanya yang perlu mereka lakukan adalah mengumpul sebanyak mana kupon yang diterbangkan seperti puting beliung sebelum ditukarkan ke kaunter dalam bentuk hadiah.

Datanglah Beramai-Ramai!

No comments:

Post a Comment